Når det danske døvelandshold for kvinder møder Tyskland i en træningskamp den 29. marts, bliver det i helt nyt sponsortøj. Holdet har skaffet en række nye partnere, som bakker op om de forsvarende Deaflympics-mestre og deres videre rejse.
Dansk Døve-Idrætsforbund er stolte af at præsentere Fynske Bank, C.L. Seifert og MENY Kaffe som hovedpartnere for holdet. Derudover har også Vestergaard Huse, SuperBrugsen Bramdrupdam, PIERRE EJENDOMME A/S, Købmandsgården Samsø, Med24.dk og Lidl Danmark valgt at støtte landsholdet.
Ved weekendens samling på Castberggaard trænede spillerne målrettet frem mod kampen, og de benyttede samtidig lejligheden til at fremvise de nye trøjer foran den ikoniske indgang.
De nye partnerskaber er med til at sikre de bedste forudsætninger for holdet, så spillerne kan fokusere på at præstere uden økonomiske bekymringer.
Ønsker din virksomhed også at støtte et af døvelandsholdene i håndbold? Kontakt Susan Sørensen på ss@deafsport.dk for at høre mere om mulighederne.


